Ironman 2013

Az életem leghosszabb napjához vezető út!

Friss topikok

  • azilinha: Jó olvasni, hogy nem csak én bénáztam az elején a stopplis cipőben, és nem csak én érzem magam éle... (2013.08.24. 19:49) A bringáról....
  • Mike255: Tök jó bejegyzés. Szerintem az 1:20 is menni fog, de az 1:25 szerintem is tuti! Ha gondolod majd e... (2013.02.09. 14:30) Az úszásról

HTML

Már csak 108 nap.....és ami addig lesz

2013.04.09. 14:30 alonso8

a rajt.JPG

108 nap van hátra a rajtig, ami a gyakorlatban a fenti képen látható.(azt hiszem a tavalyi rajton készült a kép) Első ránézésre egy rakás nem normális embert látunk, ha kicsit jobban megnézzük és belegondolunk..... akkor is. De higgyétek el nem sok felemelőbb érzés van, mint egy ilyen eseményre felkészülni, rálépni az útra, hétről hétre érezni hogy egyre erősebb vagy. Megcsinálni olyan feladatokat, távolságokat amiknek a gondolatától is elfáradtál azelőtt. Bár célba még nem értem a versenyen, de valószínű az a kevesek egyik, ami még ennél is felemelőbb érzés.

A héten regisztráltam a versenyre és a pénz elutalása után aktívvá válik a nevezésem a gyakorlatban is. Addig azonban lesz pár verseny, amin szeretnék jól szerepelni és közben felkészülni a nagy napra. Nagyjából összeállt a versenynaptáram is a szezonra:

Április 21.: Vivicitta félmaraton (PB kísérlet)

Május 19.: Tiszaújváros Sprint távú triatlon verseny (0,75-20-5)-ez még képlékeny

Június 1: Tour de Pelso 204 km.  Bringaverseny a Balaton körül

Június 30.: Kaposvár Középtávú triatlon verseny (1,9-90-21,1)

Július 27.: Nagyatád Extrememan hosszútávú triatlon országos bajnokság.(3,8-180-42) A nagy nap!!

Ennyi inger és megmérettetés fog még érni a nagy napig, na és persze nagyon sok edzés. Az idő kibabrált velünk, így az igazi bringás szezon kb. most kezdődik. Persze tekertünk már valamennyit, de a jó idő még várat magára. Azt hiszem kijelenthető hogy a felkészülés célegyenesbe fordult. 108 nap van hátra és körülbelül 500 nap van mögöttem. Sajnos nincs több időm hosszabb posztra, pedig vannak még gondolataim, amit szeretnék megosztani, a következő posztban ezeket majd kibontakoztatom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ironman2013alonso.blog.hu/api/trackback/id/tr965213423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása