Ironman 2013

Az életem leghosszabb napjához vezető út!

Friss topikok

  • azilinha: Jó olvasni, hogy nem csak én bénáztam az elején a stopplis cipőben, és nem csak én érzem magam éle... (2013.08.24. 19:49) A bringáról....
  • Mike255: Tök jó bejegyzés. Szerintem az 1:20 is menni fog, de az 1:25 szerintem is tuti! Ha gondolod majd e... (2013.02.09. 14:30) Az úszásról

HTML

Vivicitta félmaraton, új PB...

2013.04.23. 15:04 alonso8

vivicitta2013.felmaraton.befuto_1.jpg

Régóta tervezett alkalom volt a Vivicitta, a félmaraton PB-m javítására. Sajnos térdproblémáim miatt olyan tíz napja nem futottam, de így legalább nem teljesen edzésből jöttem, kényszerből ugyan de rá tudtam kicsit pihenni. Hogy ez jó vagy rossz volt nem tudom, de az biztos hogy nem voltam 100 %-os állapotban. Az eszembe se jutott hogy ne próbáljam meg a PB-t. Mikivel vágtam neki a versenynek, aki segítségemre volt az 1:35:00-án belüli idő kísérletének. Ez 4:30-as ezreket jelentett. A régi PB-m 1:42:22 volt. Azt azért éreztem hogy ennek a megdöntése nem fog gondot okozni, mert fejlődtem annyit, tavaly május óta. Az 1:35:00- val viszont magasra került a léc, de nem volt reménytelen.

 

Elrajtoltunk és az órám kb az első km-nél elvesztette a jelet és mint utóbb kiderült, ha ez nem volna elég, még nem is állítottam vissza kerékpár üzemmódból. Így Miki órájára támaszkodtunk, aki minden km.-nél bemondta mennyi volt a tempó. Ez jól is működött, nem sok szükség volt korrekcióra, és 14 km-ig tartottuk is a 4:30-as ezreket. Ott viszont kicsit megrogytam, és nagyon kellett erőlködnöm még a 4:45-ös ezrekért is, ezután még egy 4:35-ös ezer, és jött az újabb visszaesés 4:45-re, majd öt perc köré. Miki biztatott, tolt, húzott, lelkesített, amit ezúton is köszönök neki, de ez csak arra volt elég, hogy ne szálljak el jobban. Elkezdett már fájni is a dolog, és mivel az 1:35:00 azokkal a borzalmas kilométerekkel elszállt, már csak arra vigyáztam, hogy legalább a PB meglegyen, bőven 1:40:00-en belül. Na nem mintha vissza tudtam volna gyorsulni 4:30-köré, de még ha ment is volna, ennél többre volt szükség hogy behozzuk az elvesztett másodperceket. Nem akartam tönkre menni teljesen, így picit biztonságosra, de még fájó sebességre váltottam/lassultam (4:45). A célegyenest egy picit meghúztuk, de nem hiszem hogy gyorsabb lett volna az, akár 4:20-nál. A hivatalos időm 1:37:26 lett.

Miki mindent megtett amit egy jó nyúl megtehet, de sajnos ebben ma nem volt több. Éppen ezért is nem vagyok elégedetlen, az 1:35:00 amúgy is nagy kérdőjel volt, nem elvárás. A következőre összejön, ha rendesen felkészülök rá. Összegezve jó kis verseny volt, és az eredmény sem okozott csalódást.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ironman2013alonso.blog.hu/api/trackback/id/tr125243064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása